Onze service: bestellen & retourneren

Meer weten over onze service maar staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op en wij helpen je direct verder:

info@merkvloerenwinkel.nl

Hoe werkt bezorgen via merkvloerenwinkel.nl?

Bij merkvloerenwinkel.nl zijn de bezorgkosten gratis bij een bestelling vanaf € 500,00* euro in Nederland en België (met uitzondering van de Waddeneilanden in Nederland). Wij bezorgen een selectie van onze merken in België. Onder een bestelling van € 500,00 euro zijn de reguliere bezorgkosten € 29,95 euro*. Een aantal van onze producten versturen wij met pakketpost. Hiervan zijn de bezorgkosten € 8,95 euro.

*Op een aantal merken (o.a. Moduleo) vanuit ons assortiment is er een ander tarief van toepassing. De exacte bezorgkosten zullen in het winkelwagentje berekend worden.

Bij de bestelling geef je aan of je de bestelling wil komen afhalen. Kies je niet voor afhalen dan gaan wij er vanuit dat de bestelling bezorgd moet worden.

Na het plaatsen van de bestelling wordt, op werkdagen, binnen 24 uur contact opgenomen over de bezorg datum. Wanneer de order voorradig is is het mogelijk om binnen 5 werkdagen te leveren. 

Met welke betaalmethoden kan ik betalen?

Je kan in onze webshop eenvoudig en veilig betalen. Voor de online betalingen maken wij gebruik van payment provider Buckaroo.
Wij slaan zelf geen bankgegevens op en bewaren deze niet binnen onze omgeving. Deze informatie is uitsluitend in de systemen van onze payment provider opgeslagen.

Al onze orders worden verwerkt wanneer er een succesvolle betaling is gedaan met een van onderstaande betaalmethoden:

iDEAL
Online betalen via jouw eigen vertrouwde bankomgeving. iDEAL is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland.

Bancontact
Online betalen via de beveiligde betaalomgeving van Bancontact.

Creditcard (Mastercard & VISA)
Veilig betalen met jouw Visa of Mastercard creditcard.

Bankoverschrijving
Graag het bedrag handmatig overmaken? Geen probleem! Kies voor Bankafschrijving in het betaalproces en ontvang van ons een factuur met alle betaalinformatie.

Riverty (AfterPay)
Met AfterPay is het mogelijk om achteraf te betalen. Na de aankoop krijg je een factuur van AfterPay welke je kan betalen met iDEAL of een bankoverschrijving.

PayPal
Liever betalen met je PayPal account? Log in met je PayPal account en betaal direct in de online betaalomgeving.

Hoe kan ik producten retourneren?

Als consument heb je het recht om een reguliere bestelling binnen 14 dagen na ontvangst bij ons retour aan te melden. De geretourneerde producten dienen niet geopend, onbeschadigd en ongebruikt te zijn. De kosten voor het retour zenden komen voor eigen rekening, uiteraard is het mogelijk om kosteloos een retourzending bij onze showroom te retourneren.

Vloeren die wij speciaal voor jou bestellen zijn uitgesloten van bovenstaande retourvoorwaarden.

Om jouw retourzending aan te melden willen we je vragen om het retourformulier in te vullen.

Na ontvangst van het formulier zullen wij zo snel mogelijk een ontvangstbevestiging sturen. Na het ontvangen van onze ontvangstbevestiging vragen wij je om de producten zo snel mogelijk (binnen 5 werkdagen) naar ons terug te sturen of af te geven.

Zodra wij de artikelen onbeschadigd en in de originele verpakking ontvangen hebben zullen wij een credit factuur opstellen.
Wij zullen binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag overmaken.

De retourzending terug sturen? Stuur de producten onder vermelding van het ordernummer naar onderstaand adres:

merkvloerenwinkel.nl
Kruisweg 9a
2631 PE Nootdorp

Aanmelden van een klacht

Het kan een keer voorkomen dat je niet tevreden bent over het product wat je hebt aangeschaft via onze webshop. Graag zoeken wij een passende oplossing voor de klacht om jou alsnog tevreden te stellen.

Wij willen je vragen om je klacht te sturen naar info@merkvloerenwinkel.nl onder vermelding van het ordernummer.

Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen willen we je vragen om de volgende punten in uw email minimaal te benoemen:

  • Ordernummer
  • Klachtomschrijving
  • Eventuele foto's
  • Telefoonnummer

Wij streven om binnen 3 werkdagen per e-mail te reageren. Binnen 14 dagen zullen wij inhoudelijk op de klacht reageren.